sitting.around.every.day.amounts.to.nothing.

Nu kommer de där tankarna igen. Tankar om att man inte gör nytta.
Om att man inte spenderar sin tid till fullo, med sådant som man vill och ska göra.
För att försöka skaka bort tankarna tänker jag att jag bara är 17, det verkliga livet
har inte börjat än. Vad ska man göra? Man slösar tid genom att spendera tid med
vänner, snacka skit, gå ut, och man tror att man lever livet. Livet måste väl ha en
djupare handling? Det känns meningslöst med att bara sitta här medan tiden rinner
förbi, varje sekund som går är en sekund förlorad. Och jag tycker verkligen att det är
en väldigt läskig tanke. Vad ska man göra med livet för att det ska få en mening då?
Olika människor skulle ge olika svar, man ska resa, man ska hitta den rätte som man
är ment to be with (hur löjligt det än låter), bilda familj med denne..

De flesta människor ser nog mig som en bubblig och rätt så social person som har lätt
för att prata på hur mycket som helst skulle jag tro. Den här personen som jag framställer
mig som känns nog mest som en fasad och den verkliga jag är en människa som helst
av allt vill vara ensam i sitt rum med en bra skiva och en bra bok. Så därför kan jag ibland
tycka att jag inte är i mitt "'rätta element" ännu. Men jag ska  komma dit, någon dag.
Och då kan ingenting stoppa mig.


Tiger Lou - Sam, as in Samantha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0