soft.lips.are.open.

God Morgon!

Åh, nu banne mej är det vår! Jag vaknade upp av ett starkt solsken som sken in
genom fönstrena. Och ute är det sjukt varmt också. Snön är nästan helt borta.
Är inte det lycka!? Jag äälskar våren när allt blir grönt igen, värmen börjar sakta
komma tillbaka och snart är det sommar! Det var på tiden det.

Ni undrar kanske varför jag är hemma vid den här tiden och inte i skolan.
Jag bestämde mig för att skita i första lektionen eftersom att vi sen skulle ha hål
på ungefär 4 timmar. Jag slipper det gärna. Så därför börjar inte jag förrens klockan
tolv. Det betydde iaf inte att jag fick sova ut så mycket som jag ville - de håller nämligen
på att fixa tapeter i rummen. Men jag klagar inte! Vi får höras senare, nu ska jag duscha.
Sen drar jag till tåget i solskenet med en isglass i handen och solglasögonen på.
Det är väl inte för tidigt? Besitos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0