söndag med skridskoåkning, plugg och tvserier.

Ja, det summerar min söndag ganska så bra. Det blir ingen träning idag, vi var för
lata. Vi ska istället dra till Kungsträdgården med syskonen för att åka skridskor och
jag ska erkänna - jag kan inte åka skridskor för fem öre. Alla de här åren som vi har
åkt skridskor med skolan har jag lärt mig nada. Det kallar jag pinsamt. Måste tvinga
något av syskonen att lära mig.

Efter det måste jag råååååplugga. Har skjutit upp allt till idag, kunde inte igår eftersom
att vi hade middagsbjudning hos oss och jag hjälpte mamma. Alltså är det hur mycket
som helst. Måste dessutom plugga på körkorts CDn. Pappa gav mig en utskällning
igår och det var ej kul. Senare ska jag njuta av det sista vi har av helgen med OTH och
Gossip Girl. Vi hörs peepz!

garanterat inte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0