"ta mig inte på allvar ta mig på snoppen"

Ja. Rubriken är kanske lite skrämmande, men det var så en text på en killes t-shirt
löd. Ganska klockren ändå. Från att hoppa till något helt orelevant - det är helg nu!
Äntligen måste jag säga! Har längtat till den här dagen från måndag morgon.

Skoldagen började med svenska där jag fick tillbaka mitt prov, fick faktiskt ett VG på
det. Jag är ganska nöjd för det är rätt så svårt att få ett bra betyg på vår svenska.
Efter det skolkade jag, elise och emilla matte lektionen. Det var eftersom att vi skulle
ha ett litet läxföhör som jag absolut inte var redo för, samma med tjejerna. Det roliga
var att han sedan kom till oss och sa typ "där är ni som skolkade" och vi fick panik.
Han märkte som tur var att jag inte var där och tog bara Emilla och Elise - trots att
jag stod typ 10 cm från honom. Najs! På "hål"timman åkte vi till donken på Hötoget.
En massa pinsamma saker hände som jag inte ens tänker gå in på.. Ett av de var
att jag ramlade och gjorde en split. Typ. Hahahaha. Sedan flöt skolan på som
vanligt och sista lektionen var vardagsjuridik där vi hade ett prov, vi fuskade som fan
och jag svarade på alla frågor. Tack för hjälpen Aino! :DD

Efter skolan följde Elise, Emilla och Zoe med hem till mig där vi såg på filmen Vicky
Christina Barcelona (Venus, dt blev inte Slumdog Millionare för jag hittade inte en 
med subtitles och jag pallar inte en film med massa indiska. Hah!). Måste varna er
lite kort - se inte på VCB som vi gjorde. Den var helt onödig, tänker inte ens gå in på 
det. Jag vet inte precis vad för slags filmer Woody Allen gör, men jag tror att han 
försökte göra något nytt och briljant här, men det föll inte mig i smaken. Alls. 

 
(så här ser nagellacket ut som du ville se Zmooth. färgen är mer "intense" 
om man säger så, det syns dock inte pga den kassa mobilkameran. från depend!)  

Kommentarer
Postat av: Aaliyah Katten

sv: hehe ahaa okeh förståår:)!



Aahh det är feett sköönt wallahi:)!

2009-03-20 @ 23:05:52
URL: http://aaliyahkattens.blogg.se/
Postat av: precious

rubriken fångade mitt intresse ;)

nice nagellacks färg ska jag säga

depend är ju så praktiska och billiga- riktigt nice!

2009-03-23 @ 00:14:27
URL: http://www.metrobloggen.se/NadiahGiama
Postat av: soraia

hahahaha :D rubriken har då gjort sitt jobb.

Visst var färgen cool? Lite annorlunda sådär. Precis, depend är najs :)

2009-03-23 @ 10:15:18
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0