the.words.just.transpire.

God Kväll gott folk! Har inte vart världens bästa med uppdateringen, men här är
jag nu iaf. Det har varit en både rolig och jobbig dag idag, det jobbiga var skolan
där jag hade världens mensvärk. Fick typ ligga och sova i KF, klarade inte av
något. Tur att jag fick smärtstillande av skolsyster. Efter skolan mötte jag upp
Khadra i fridhemsplan och vi trallade runt i stan en stund innan vi åkte till Gamla
Stan för att vara på Muna's överraskningsmiddag. Vissa kände man där men
några andra lärde man känna och det var ju självklart roligt. :)

Vi åt på en restaurang som hette Vapiano. Det var ett jättefint och modernt ställe
som jag kan tänka mig besöka igen. Och jag gillade deras pizza ganska så mycket.
Det var iaf en väldigt lyckad kväll med nya och gamla bekanta. Hoppas födelsedags-
barnen hade det trevligt och gillade sina presenter. Munas kompis som också fyllde
år firades nämligen. De blev väldigt överraskade och blev eskorterade dit båda två
med ögon bindel. Haha.

Nu ska jag iaf ta och plugga lite, har mycket att fixa. Här kommer lite bilder som jag
lånade från Aishas blogg:
  





Muna med ögonbindel


Muna öppnar sina presenter!


Jag och Aisha


 Aisha, Muna och Khadra


Pizzan som vi beställde


 
Födelsedagsbarnen som nu är 18! Grattis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0