this.feeling.of.remorse.is.all.ive.got.

God Morgon! Jag bestämde mig för att sjukanmäla mig idag. Börjar bli förkyld nu igen.
Fan också. Kommer säkert hålla sig till sommarn eller något. Hatar att bli förkyld, när
jag väl blir det så kommer jag vara sjuk i typ en månad. Normalt va?

Men det är skönt att få stanna hemma, det måste jag medge. Fick dessvärre inte nog
med sömn, de som ska fixa tapeterna är här och de håller på och gör en massa oljud.
Ett av rummen hade fått en fuktskada i väggen så därför måste de börja från djupet.
Typ.

Nu är jag iaf sjukt sugen på pizza, ska ta och baka det. Det får fan bli min frukost eller
något. Sedan ska jag plugga plugga plugga tills hjärnan blöder. Okej inte så hårt dåra.
Men mycket ska det bli. Vi hörs!


Kings Of Leon - Taper Jean Girl
 

Kommentarer
Postat av: HANNA

Hoppas du får en bra dag!

2009-03-19 @ 09:31:36
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Anne

Sv: Haha, okej, jag missförstod visst lite :P



Jag längtar också till båda två - resan och filmen ^^ :P

2009-03-19 @ 10:11:31
URL: http://chezanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0