money.does.not.grow.on.trees.

Hej Bloggen och ni som läser den! Hoppas allt är bra med er. Speciellt idag
när det var så soligt och fint. Man blir så glad när sommarn närmar sig. Idag var
nog den första vårdagen. Hoppas den varar nu!

Kom på idag att det är ganska många saker jag behöver pengar till den här
månaden. Åh, önskar mer än någonsin nu att jag hade ett jobb. Pengarna lyckas
aldrig räcka till allt man vill ha och man måste jämt snylta på sina föräldrar.
Ni kanske tänker att det är sånt man har föräldrar till - de ska betala ens avgifter
och så. Självklart är det så, men jag vill kunna vara självständig och inte be någon
om pengar. Nu kom jag på att det är  ungefär 3 stora födelsedagar som ska firas.
Alltså måste presenter och eventuellt kläder inhandlas. Kanske kan man använda
samma klänning mer än en gång? Aja. Sen behöver jag köpa väska och kjol,
och dessutom spara pengar till Rom. Men det ska jag nog pappa betala för ändå.

Det är jobbigt att vara tonårstjej ibland, hur löjliga problem man än har så är det
ändå mina problem.

money_tree.jpg money tree image by theblueangelboi

Kommentarer
Postat av: venus

det är det som är nackdelen med att ha många vänner, man måste köpa presenter till alla som fyller år haha. usch hatar födelsedagar hahahaha

2009-03-18 @ 21:53:58
Postat av: Soraia

Ja jag vet! Kanske skaffar något billigt från Kanonis Shop? :DD Hahaha



Hatar att köpa presenter, förutom att behöva slösa mycket pengar så vet man nästan aldrig vad man ska skaffa. Typiskt!

2009-03-18 @ 22:20:07
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0