you.give.and.you.give.and.you.never.Get.

Hallå! Nu börjar skolan igen och det är sista veckan innan lovet.
Jag längtar som fan till lovet, behöver vila upp mig. Det är aldeles för mycket nu i
skolan, det är helt galet. Efter skolan åkte jag, Emilla och Elise in till stan där jag
letade efter skorna jag ville ha i h&m. De fanns tydligen inte kvar och skulle aldrig
mer säljas typ. Bummer. Hittade dock ett par andra sjukt snygga för bara 129:-
H&M är det bästa som finns. Efter det var vi i McDonalds där vi blev bjudna på
glass av Emillas boyfriend. Vi hade roligt där en stund innan jag och Elise drog
hemåt. Jag hoppas allt är fin-fint med er. Även om vädret är dystert och tråkigt så
närmar sig sommarn hela tiden.

Vi räknade ut att det är lite mindre än tre veckor tills vi åker till Italien. Yey!! :DD
Ska shooooooooppa! Längtar tills vi är där i värmen. Det är mindre najs att får jobba
där också... Men men, se det från den Rosa sidan som mina kära far säger! Kram!

Stort grattis till Malin som fyller 18! <3<3<3



Simon Norrsveden - Stockholmssången


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0