your.a.mixture.of.colors.and.im.just.a.shade.of.gray.

Hallå! Gah, palla skola måste jag säga. Man har roligt med klasskompisarna och så
men allt man vill göra är att dra hem. Speciellt idag då det var första dagen efter lovet
vilket alltid är lika jobbigt. Dessutom kunde jag inte somna igår kväll, så jag var vaken
ungefär till tre vilket gav mig 4 timmars sömn. Och jag utan min sömn är som en klocka
utan batteri, funkar inte riktigt. Första lektionen var naturkunskap där vi fick ha en labb-
rapport som involverade massa saliv som vi skulle undersöka, usch. Vick kväljningar
en massa gånger, sjukt jobbigt. Resten av dagen flöt på som vanligt och eftersom att
sista lektionen var inställd åkte jag och några från klassen in till stan. Letade efter ett
jävla rouge, gissa om jag hittar ett? Nej. För det första så har inte de vanliga "billiga"
märkena färger som passar mig som är mörkare, alltså måste jag leta efter ett rouge
från ett lite dyrare ställe. Det hade inte jag pengar till eftersom att mitt jävla kort vägrade
fungera idag.. måste ringa upp de.

Efter det åkte jag förbi ICA i Kista galleria för att köpa glass som jag kunde dränka mina
sorger i. Det blev Ben&Jerry's Cookie Dough. Tänkte testa den och trodde att den skulle
vara så jävla överskattad. Jag hade totalt fel. Det är som himmelrike i en liten fjuttig bägare.
Suger ju klar som fan att den ska kosta 50 spänn också..

Ett lite surt inlägg idag. Men det kan ni förvänta er, kan inte vara sunshine all the time. :)
Ni får ha det så bra, jag ska ta och plugga lite nu sedan blir det lite läsning. Hörs!

glass i lass. tack!


 


Kommentarer
Postat av: venus

naya, du måste smaka half baked, DET är himmelriket!

2009-03-04 @ 21:02:46
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Soraia

Är inte det typ samma sak?

2009-03-04 @ 21:07:43
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0