absolutely perfect

Hej! Tiden går snabbt när man har roligt. Har spenderat hela dagen med syster i stan.
Hon hittade tyvärr ingen potensiell balklänning men hon kirrade hem en fin tröja som jag
absolut kommer låna lite då och då. Ni ska se hur mycket hon använder från min garderob.
Det är fortfarande jätte härligt väder ute, ta vara på tiden för det känns som att det kommer
regna snart. Det brukar alltid vara så. Så på med brillorna och var ute, sommaren är kort.

Nu ska jag dra vidare till moskén för en föreläsning som brukar vara en gång varje månad.
Alltid lika intressant! Vi får höras senare peepz. Ha en underbar fortsatt dag!



inne i Beyond Retro


Syster som inte vill visas på bild, eller?

Kommentarer
Postat av: milkshake

jag vet såg det:( gick dit idag och det var slut.. vill gråta. ska till stan i veckan och leta efter den :D

2009-05-02 @ 19:19:34
URL: http://themilkshake.blogg.se/
Postat av: milkshake

omg!! såg fel, asså den väskan som du har finns kvar. såg fel, trodde du hade den stora. det finns en i större format :P



den vill jag ha!!!!

2009-05-02 @ 19:21:37
URL: http://themilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0