acting like it's all good when it's not.

Hej! Jag är rätt nervös nu eftersom att jag snart ska på ett möte för ett potensiellt
jobb som telefonförsäljere. Det kanske inte är världens bästa jobb, men det ger en lön
och det behöver jag som fan. Hoppas bara det går bra, måste skaffa ett jobb. Skoldagen
har varit jättelyckade, vi har hunnit göra väldigt mycket på vårt  projekt, jag och min grupp.
Det känns väldigt skönt nu med skolan, det enda som jag är liite orolig över är nationella
provet i matte som jag ska ha nästa vecka. Har dock börjat plugga lite igår.. Hoppas det går
bra, vill verkligen inte ha ett IG i matte B, det skulle knäcka mig. Ja, nu ska jag plugga till ett
naturkunskapsprov som vi ska ha om några veckor, ska fördriva tiden tills jag ska dit.
Vi hörs nog lite senare, ta hand om er!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0