CAN ANYONE FEEL ME AT ALL?

God Kväll! Det är supernice med lång helg. Det är verkligen såna här sköna dagar
man längtar till när man håller på att dö i skolan känns det som. Dessutom blir allt
mycket bättre när vädret är hur underbart som helst. Hoppas ni har haft en bra dag.
Dagen spenderade jag mycket med familjen. Tidigt idag åkte jag med mamma och
handlade mat hem och efter det åkte vi familjen till Kista Galleria. Vi åt mat där och
jag hittade dessutom en superfin väska i Gina Tricot! Har länge letat efter en sån
väska, och nu har jag hittat en fin och billig. Letade efter en liknande i Italien, hittade
dock inte en där. Jag är skit glad för det. Kvällen spenderade jag med Hafta, Ifrah och
Zeinab hemma hos Hafsa. Det var skönt att bara ta det lugnt och prata och lyssna på
musik hos de. Ja. Det har i stort sett varit min fredag. Nu ska jag strax lägga mig för
imorgon ska jag upp tidigt för att övningsköra med pappa. Hoppas det går bra nu.
Vi får höras imorgon, god natt!

min älskade väska!

Kommentarer
Postat av: Milkshake

omg omg jag letade efter den där väskan men den var slut. Här den kommit in flera omg måste köpa idag haha :)

2009-05-02 @ 13:44:14
URL: http://themilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0