crash at the speed of sound

Hej! Sent inlägg nu, men jag känner för att skriva lite ändå. Jag gick på intervjun med
Talking People som telefonförsäljare. Jag tycker att det gick jättebra och det hoppas jag
att han som intervjuade också gjorde det. Det verkar vara sjukt roligt att jobba där hos de,
de har värsta hög musik på, och alla verkar ha jätteroligt. Hoppas jag får jobbet.. Är i stort
behov! Nu ska jag verkligen ta och lägga mig, jag är suupertrött! Lägger upp lite bilder
från dagen, det är nog alltid lite roligt :)

Haha, Aldona ville pröva på min sjal.

Emilla skulle också testa :). Sen gick vi till donken, gaah.

När jag kom hem fixade jag min nya garderob som var kaaaos.

En sjukt söt Aldona, kolla oskyldiga minen!


Kommentarer
Postat av: Aldona

Oh damn vilka snyggingar asså! Jag gillare ^^ men jag är arg på mcdonalds :( fick ju en gammal hamburgare! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ hahahahah



love <3

2009-05-06 @ 16:34:20
URL: http://aldona.blogg.se/
Postat av: soraia

HAHA jajust det, stackaren! jag käkade den ändå haha, snacka om att vara gamig! Ni fick dessutom ont i magen, min var tydligen stenhård och tål all skit! :D



Puuuuuuuuuuuusssss

2009-05-06 @ 16:43:44
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0