cry-baby

Ja. Jag blev ganska så mobbad idag för att jag berättade att jag är väldigt känslig.
Med det menar jag när jag ska se på filmer, lyssna på musik och sånt. Är det verkligen
bara jag som kan gråta till nästan alla minst halft-sorgliga filmer? För jag börja böla så
fort det blir sentimentalt måste jag erkänna. Det kan gälla Titanic, ett avsnitt av Desperate
Housewifes och t.o.m. när jag ser på Simpsons. Typ. Pinsamt, men sant! Som jag har
nämnt förr så är jag extremt blödig när det gäller låtar också. Speciellt låten Fix you med
Coldplay. Då börjar forsen rinna som faan måste jag tala om.

Ja bli inte förvånade om ni sitter och ser på typ Scrubs med mig och jag börjar grina från
ingenstans. Jag kommer ändå bara skylla på att jag har fått något i ögat.
 

Kommentarer
Postat av: hibo

Va gullig , hehe men det är inget fel med att vara känslig ju, du har åtminstonde lätt för att visa känslor ;)

2009-05-29 @ 19:49:52
URL: http://daqueenzs.blogg.se/
Postat av: soraia

hahaha iförsig. Men ibland vill man bara hålla inne känslorna vilket kan vara EXTREMT svårt! :D

2009-05-29 @ 21:44:01
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0