döm inte andra efter dig själv.

Hej! Ett tag sen sist, va? Sorry, har verkligen inte pallat. Det är ansträngande ibland att
ens sätta på datorn. Har inte använt datorn på ett tag nu, vilket är vääldigt underligt.
Hoppas allt är bra med er! Med mig är det prima ballerina. Förrutom att jag är ledig i
tre dagar från skolan så gjorde jag jättebra ifrån mig på jobbet idag! Jag sålde flest och
dessutom så vann jag en film. Detta är fan en boost för mitt självförtroende, förra helgen
gick det nämligen inte alls bra ju. Så jag är jättenöjd. :) Jag jobbar både imorgon och
ett lite kortare pass på måndagen.

Idag ska jag vara hemma med familjen, vi har gäster så det bjuds på goda maträtter,
bakelser och mycket annat gott. Lite senare ska jag med pappa och övningsköra.
Vi skulle kört igår, men min supersmarta pappa glömde bort att vi skulle göra det.
Jag hade t.o.m. avbokat med tjejerna som jag skulle vara med igår. Verkligen inte
trevligt. Han fick sitt när han kom hem i allafall. Vi får hoppas på att samma sak inte
händer igen.. Ja, det är min lördag det. Inte särskilt händelsefull. Hoppas ni har en
rolig lördag. Vi hörs!

Jag tänker jättemycket på Italien när jag hör den här låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0