eighteen, balding, star. golden, falling, hard.

Hej! Man blir lite förvirrad med vädret nu när det skiftar från värme och sol till kyla och moln.
Ge mig bara sommar nu, orka vår. Helgen närmar sig närmare och närmare, det är det enda
som får en att jobba på. Man vet att man får pusta ut snart. Sen så är det bara några veckor
kvar tills det är sommar lov också. Fatta! Ååååh.. Längtar som fan! 8D Jag har inga resplaner
under sommaren, men lov är lov liksom, var man än är. Ska plugga jättemycket på körkorts-
boken, vill ta körkortet så fort som möjligt. Idag i skolan hade jag nästan inga lektioner,
förrutom median. Resten av dagen hade jag nationella i matte B och juridikprov. Känns som
att det gick helt OK på matte provet, jämförde mina svar med Aldonas och jag fick de flesta
som henne. Som vi redan vet så är Aldona rätt smart. :)

Efter skolan gick jag till småbrödernas öppet hus där vi grillade korv och såg på några
uppträdanden. Barn är söta. De flesta av de iallafall. Ikväll ska jag övningsköra med pappa och
sedan blir det nice program på TV. Alltså är detta en helt plugg-fri dag. Awesomeness på hög
nivå. Det är inte ofta man tar en "day off". Hatar skolan. Apropå att hata skolan, imorgon har vi
THG-jogg. Blä. Vi ska ut från loppet i början, dra och fika någonstans, och sedan komma
tillbaka mot slutet. Haha, hoppas vi inte blir busted. Det positiva är att vi börjar klockan 10.
Det var längesedan man började så sent. Nu ska jag göra lite annat medans jag väntar på
pappa. Ni får ha en fortsatt bra dag. Piiz!


KoL - The Bucket

Kommentarer
Postat av: Aldona

Hahaha men sötnos du är smartast <3 <3

2009-05-12 @ 22:39:42
URL: http://aldona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0