hang in there!

God Morgon! Vaknade vid nio idag vilket är ganska tidigt på en helgdag.
Skulle övningsköra med kära pappa. Han hade igårkväll sagt till mig typ 50 gånger
att jag måste vakna upp klockan nio så vi hinner köra länge innan han drar till jobbet.
Och gissa vad? Han vakna upp en timma senare, och jag fick sitta och vänta uppe medan
jag kunde ligga och sova. Haha, han fick sig en utskällning av mig. Och vet ni vad hans
ursäkt var? Han sa att han tydligen hade suttit uppe länge för att se på Jackass 2. Haha.
Ja, körningen gick bra. Jag lyckades göra en ny grej också, nämligen köra upp på kanten.
Annars  var det jätteroligt, man hinner inte umgås så mycket med pappa andra dagar.

Nu ska jag städa lite i huset innan jag och syster åker in till stan. Lillasyrran ska leta efter
en balklänning och behöver lite expert-advice (hah!). Perfekt dag för shopping när vädret
är perfekt! Vi hörs senare, ha en underbar lördag morgon. Piiiz.



Kommentarer
Postat av: venus

du måste lära dig att när somalier säger typ klockan tio, så betyder det att man kan chilla till åtminstone tolv! haha

2009-05-02 @ 16:58:01
Postat av: hibo

Ja övningskörde nyss oxå, fett roligt , haha some quality time wit daddy :D

2009-05-02 @ 20:21:25
Postat av: iman

nice blogg du har :)

2009-05-05 @ 19:20:18
URL: http://manii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0