he took my heart, i think he too my soul

God Morgon! Idag är det söndag och tiden har gått ganska så sakta på ett bra
sätt. Ofta när det går långsamt är det tråkigt, men jag har haft det skönt de senaste
dagarna. Idag gäller det att plugga, plugga, plugga. Hoppas jag hinner/orkar göra
det bara. Ni vet säkert hur lat jag är när det gäller läxor nu. Det verkar vara jättefint
väder ute så man vill helst inte vara instängd hemma heller.

Förrutom att plugga ska jag vara med Muna och gå ut och käka. Det är alltid lika
roligt att vara med henne! Får se vad jag hittar på sen, får självklart inte missa OTH
och Gossip Girl. Vi får höras senare, ska duscha nu. :)
 
Kings of Leon - Closer

Kommentarer
Postat av: Nora

hahah dummer OTH slutade för säsongen förra veckan :)

2009-05-24 @ 14:44:14
Postat av: Soraia

Jahaa, okej. Najs då slipper man följa (:

2009-05-24 @ 19:49:51
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0