i can't breathe when your around

Hej! Idag har det vart en lite annorlunda dag i skolan.
Jag försökte vara duktig och smöra lite imorse på idrotten, gick dit även fast det
inte var obligatorisk närvaro. Fick jobba på ett block som jag har missat. Mitt i
hela arbetet strejkar datorerna. Det var strömavbrott i hela skolan och tydligen på
hela Kristineberg. NAJS. Nej. De sa sedan att vi fick sluta klockan 12 alla på skolan
aftersom att de inte skulle servera lunch pga att inget funkade. Gissa om vi fick dra
hem? Nej. Vi hade nämligen studiebesök på Stockholms Universitet som inte gick
att boka om. Besöket var ändå bra. Vi fick reda på mycket om geografi utbildningen
och det lockade som fan. De studerar mycket om hållbar utveckling och hur man
ska hjälpa människor genom naturens tillgångar bl.a. Men det lät väldigt intressant
måste jag säga och det är inte ett helt uteslutet program som jag skulle läsa. Hmm..

Efter det skyndade jag till modersmålet där vi hade en avslutnings"fest". Det var mest
att vi käkade goda saker medans man körde charader. Typ. Har en stor lust att dra och
ta en promenad nu. Det är galet fint väder ute. Jag tar nog och gör det. Piiz!
 
På donken med Aldonis och red-3lly. :)

jättefina skor som Elise ville köpa på Scorett.

Mer härliga skor! Som man bara kan drömma om dvs. Klackarna är insane!

Lite mer vanliga skor. Vill. Ha.

Elise med sina 3D-glasögon. Visst ser de ut som vanliga glajjor?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Galet ärtiga skor! :D

2009-05-27 @ 20:59:37
Postat av: Soraia

haha vet inte vad ärtiga betyder men om det är positivt så är de fan ärtiga! :D

2009-05-27 @ 21:05:56
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: Dastan

Har båda skorna :) de blåa inkl. de svart/guldiga :D

2009-05-27 @ 23:13:32
URL: http://dostaneyd.blogg.se/
Postat av: Dastan

De svarta platta alltså :p

2009-05-27 @ 23:14:18
Postat av: venus

woow, de blå klackarna var skiitfina! men de ser ut att vara minst 20cm haha vem fan kan gå i sånt :S

2009-05-29 @ 16:59:08
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Dastan

Jag kan venus :D:D:D

2009-05-30 @ 14:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0