i was raized by a rapper and rhyno that dated

Hey! Måndag igen, trevligt eller vaddå? Jag har haft sjuukt roligt idag, fyfan vilken
hysterisk dag det har varit.. Det beror nog dels på att man var galet trött och allt verkar
mycket roligare när man är trött. Igår var jag och jobbade och gissa vad? Jag fick åka
hem tidigare för att jag inte lyckades sälja något. Typiskt. I lördags var jag jätteduktig,
vad hände liksom? Piinsamt.

Vi "slutade" två timmar innan vi egentligen skulle dragit hem så vi åkte till Aldona för
att plugga inför matte nationella som vi har imoron. Gissa om det gick bra? Nej,
verkligen inte! Vi skrattade mest, åt god skräpmat och tog konstiga bilder. Produktivt.
Men man har alltid roligt med de där bryydarna. :) Jag måste snart börja plugga, har
två prov imorgon som är ganska avgörande och jag har no clue. Wish me luck!



Jag bjuder på de här. Vi är helt oseriösa btw. Hoppas ni märker att
Elise är halv på typ 50% av bilderna. Lyckat!


Kommentarer
Postat av: elise

hahhaha fyfaaaaan;P kolla mig i bakgrunden på första bilden! o aldona på sista! HAHAHA!!

2009-05-11 @ 20:37:21
Postat av: soraia

Haha alla är vackra på sitt egna sätt Elisen-Pisen

2009-05-12 @ 17:49:45
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: Annis

Asså Elise, inte okej. Men du har säkert en jättefin personlighet! :P

2009-05-13 @ 17:01:51
URL: http://stoldgods.blogg.se/
Postat av: Soraia

HAHAHA fyfan annis :D

2009-05-13 @ 18:52:14
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0