I'll be lost without you

Istället för att plugga som jag skulle så satt jag och snackade med en släkting
från USA på FaceBook. Saknar henne som fan! Hon och hennes syster är
egentligen min mammas kusiner men de är i min och min systers ålder. När
jag bodde hos de i Washington DC så hade vi alltid kul. Jag har en annan moster
i North Carolina som jag var med, hon är ett par år äldre än mig. Henne hade jag
alltid, alltid roligt med! Skrattade hela tiden när man var med henne. Åh. Saknar alla
de och nu är det nästan exakt ett år sedan jag var där. Vill tillbaka!

Efter sommarn (om inte jag lyckas hitta något jävla sommarjobb) ska jag, eller
MÅSTE jag hitta ett jobb. Ska börja spara till en biljett tillbaka dit. Vill inte att det
ska dröja 10 år igen innan jag åker dit.

A fine frenzy - Last of Days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0