im not half the person i wish i was.

Hej! Vet ni vad jag gjorde ideg? Jag sa upp mig på mitt jobb. Ja, redan.
Jag har jobbat typ max 3 hela gånger och jag pallade inte trycket mer. Det blev för
jobbigt för mig. Igår gick det jäättebra somsagt, sålde mest. Men sen idag lyckades
jag bara sälja 2 stycken. 2 stycken på 4 timmar. Det tär verkligen på en att höra ett
nej efter ett nej och jag orkar inte med att det ska var upp ner. Så jag sa upp mig.
Coacherna var jättegulliga och jag fick prata med de innan jag gick. Men det var kul
så länge det varade. Man har ganska roligt där ändå, det är bara de äckliga kunderna
man inte pallar med. Pjuh. Det känns skönt att jag aldrig mer behöver åka tillbaka dit.
Man ska inte behöva känna så och det var bara inte något för mig. :)

Så. Idag kom jag hem och var allmänt deppig, har varit hemma hela dagen och sett
på TV. Det var galet skönt. Och imorgon är vi leeeediga!! Åh, ska slappa här hemma
som fan. Synd att jag måste plugga lite också.. Men men, spenderar dagen här hellre
än i skolan. Hoppas er helg har vart jätterolig och intressant, tillskillnad från min. :P
Vi hörs, nu ska jag bannemej lägga mig. God Natt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0