It's kind of fun to do the impossible.

God Kväll! Lördagen börjar dra sig mot sitt slut nu och det har varit en skön och rolig
lördag. Sa ju att det skulle vara en grej i moskén men det visade sig att det var inställt.
Var istället hemma hos Ayaan där jag fick världens godaste mortskaka. Vi var ute och
lekte med hennes söta lillasyrra. Det är sjukt roligt att umgås med Ayaan, hon är en sån
hysteriskt rolig människa :D Jag gick hem till storasyster efter det för att umgås med
henne och brorsan, det var jättelänge sedan jag såg dem. De är världens bästa store
syskon måste jag erkänna. Jag åt middag hos de där och bara pratade och catchade
upp. Det har vart min lördag det. Hade tänkt och lägga mig tidigt, jag ska upp ganska
tidigt imorgon för att träna aerobics. Efter det är det grillning med familjen om vädret
tillåter. Ni får ha en fortsatt trevligt kväll. God Natt!

Det underbara vädret, blir super-duper-glad!

Haha, stackars Yusra får en utskällning av storasyster Ayaan

Skitsöt!


Ayaan ville inte ställa upp på bild..

.. men tillslut gav hon efter! :D


Kommentarer
Postat av: hibo

Yusra e så hilmaa gullig, vill bara äta upp henne <3

2009-05-02 @ 23:45:09
Postat av: soraia

Hon är för söt! :D

2009-05-03 @ 13:18:34
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: Ayaan Barre

HAHAHAHAAHAHAHAH varje gång jag ser bilden på min hand dör jag verkligen av garv.. du är världens roligaste och underbaraste människan på jorden! pusss

2009-05-06 @ 21:14:49
Postat av: Ayaan Barre

soraia du är världens roligaste och underbaraste människan på jorden HAHAHAH dör av garv varje gång jag ser bilden på min hand! puss din beundrare;)

2009-05-06 @ 21:16:25
Postat av: Aniza

HAHAHA garvar åt stackars Yusra som får en utskällning av Ayaan , den där toog hahaha soraia

2009-05-10 @ 13:44:22
URL: http://afriicanqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0