light up the darkness

Hej! Long time no see. Har verkligen inte pallat blogga, har inte haft mycket att skriva
heller. Det blir lite tråkigt med det gamla vanliga. Men det är ungefär det enda jag har
nuförtiden. Inget konstigt eller annorlunda händer. Det är sju skönt. :)

Vet ni vad jag har gjort idag förresten? Jag har jobbat mitt första riktiga pass idag på
jobbet. Det varade från 12 till 18.00. Tiden flög bara iväg kändes det som och det var
faktiskt riktigt kul! Man var mer utvilad idag och man var absolut mer taggad än när jag
skulle ha min utbildning. Jag lyckades faktiskt sälja ganska så mycket idag också, fick
faktiskt beröm. Sålde mer än de flesta som var där och jag var nyast också liksom.
Awesome! Jag var verkligen inte taggad på att jobba idag, hade fått världens dåligaste
syn ifrån torsdags, men nu så har det vänt. Tjänade ungefär 150 mer än den riktiga
lönen också, haha! Imorrn jobbar jag också, och då ska Anna joina mig. Trevligt, trevligt.
Nu ska jag kolla lite på the Hills och sedan ska jag förhoppningsvis övningsköra lite.
Ni får ha en underbar fortsatt lördag. Peace!

 
Sugarplum Fairy - Bus Stop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0