my mama didn't raise no fool

Hej! Idag har det varit jätteskumt väder - först regnigt och tråkigt och sedan
ganska varmt och soligt. Det gillar vi! Så Elise planer på att vi skulle grilla blev
sanna. Vi hade roligt i hennes jättafina lägenhet med utsikt över en fin park.
Vill fan bo där, det är säkert jättemysigt om somrarna! Den lyckosten hade hela
huset för sig själv så vi satt mycket i hennes balkong och käkade choklad innan
vi gick ut till parken och grilla och åt god mat. Det blev inte världens mest lyckade
grillning (vi borde ha grejjat det by now), det blev mycket råa korvar och översaltade
biffar, men med ett gott sällskap blir allt roligt!

Har kommit hem från en promenad med mamma och lillebror nu. Kände att jag
inte ville vara hemma när det är så härligt väder. Fick en sådan lust att cykla också!
Nu är jag ganska redo att lägga mig men ska nog se på lite TV innan jag gör det.
Hoppas ni har haft en rolig lördag. :)
 

inte så bra bilder men ändå något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0