något så nära kan va' så långt bort

Hej! Regnigt och grått är det ute, inte så trevligt. Satt på tåget med storasyster och hon
var jätteglad för att regnade. Det var tydligen "avslappnande". Fattar inte varför människor
gillar regn, skrämmer mig lite. Jag sa till henne att hon var ett emo. Hon skrattade.

Hoppas ni har haft en bra dag! Jag skippade första lektionen som var idrottslektionen.
Vi skulle ha ett flextest och jag pallade verkligen inte.. Nästa vecka är det dessutom den
åh så jobbiga THG-joggen. Jag och tjejerna ska ta och fika och sedan komma tillbaka mot
slutet så de tror vi har sprungit hela loppet. Haha. Jag, Anna, Emma och Aino hade bestämt
att vi skulle komma helt svartklädda idag, löjligt jag vet. Jag följde dresscoden såklart, men
ni skulle sett Anna! Hon hade allt svart, nagellack, örhängen, underkläder och t.o.m. hår-
spännet! Snacka om engagerad! Haha, klockrent.

Resten av dagen ska jag plugga hårt, ska till storebror som ska hjälpa mig med matten.
Nationella nästa vecka och det känns som att det kommer gå åt helvette, rent ut sagt.
Önska mig lycka till nu. Vi hörs senare, peepz!
 
Dåliga bilder, men ändå: Anna och sin svarta utstyrelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0