no more chasing waterfalls, please stick to the rivers and the lakes that you used to.

Hej! Äntligen är det skolfritt nu. I hela 4 dagar slipper jag ta mig till skolan! :)
Just nu sitter jag dock och pluggar till en inlämning för idrotten som ska vara innen innan 12.
Hoppas jag lyckas med det bara. Jag sitter i balkongen med en stor kopp té. Härligt!
Det börjar dock bli lite kyligt nu. Igår kväll såg jag ut genom fönstret vid 22.30 och det var
faktiskt lite ljust ute. Yey! Den här dagen har varit ganska så fullspäckad när det
gäller skolan. Jag hade ett prov i Naturkunskap som var rätt så stort. Sedan hade vi också
en Rom redovisning med projektgruppen. Känns som att båda gick rätt så bra. Vet ni att på
klassrådet idag fick vi världens utskällning. Ungefär 5 lärare från olika ämnen hade samlats
för att klaga på vår "ströfrånvaro", sena ankomster och brist på respekt i klassrummen.
Den sista delen håller jag ganska så mycket med om. Det är alltid en karusell i vår kära klass.
Ena dagen är man supersnäll och falsk mot varann och nästa snackar man skit om varann.
Något postivt med dagen är att jag fick ett MVG i hemspråk. Älskar det ämnet fan! Åh. Betyg.
Det betyder bara att sommaren är nära. Jag och Muna snackade om sommaren och allt det
härliga som det för med sig och gissa hur taggad jag blev på sommarlov!?!?! Ge mig! :D
Vi hörs för nu ska jag fortsätta med Block-fucking-6. Piiis!
 

Simply Red - Fairground

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0