om man slutar satsa, behöver man aldrig förlora

Det kändes skönt att få övningsköra ikväll. Pappa berömde mig och sa att jag
var jätteduktig. Yey! Hoppas jag kommer kunna ta det här jävla körkortet den här
sommaren. InshAllah. Skulle egentligen åka till mormor och sova över men vi 
stannar här hemma ändå trots allt. Skulle vart skönt att få sova där och slippa
allt oljud. Människor är galna här hemma, haha.  

Imorgon ska jag vara hemma hos söta Elise med tjejerna. Hon har lägenheten
för sig själv. Det ska bli roligt att vara med de. Har alltid roligt med Elise, den
bruden är helt hysteriskt rolig. :) Ja, nu ska jag väl se på lite the Hills. Sedan ska
jag testa spelet WoW. Värsta gamern. God Kväll!
 

Älskar den här bilden! Efter en shoppingtur i Rom och jag ser helt galen ut! Vill tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0