rock, paper, scissors.

Hej! Vet ni vad jag lyckades göra idag? Jag tog en joggingtur! Haha, jag är själv
lika chockerad, ta det lugnt :). Det kändes rätt skönt måste jag säga, speciellt när
det började regna. Jag joggade självklart inte hela timmen, men jag gjorde så gott
jag kunde. Har precis kommit tillbaka från moskén nu. Det var helt fullt där, tur att
man fick plats.

Här hemma är det ialla fall fullt hus, vi har gäster som vanligt. Iband blir det för
mycket, alltid när det är långhelg eller lov så ska vi få gäster. Aldrig något peace här.
Jag har bestämt mig för att plugga hela dagen idag. Har massa saker inför nästa
vecka att fixa, så denna fredag är en plugg-dag. Vill få allt gjort så jag slipper under
helgen. Då kan jag vila ut. Hoppas ni har det bra förresten. Det ska tydligen regna
hela jävla helgen. Inte så nice.. Men men.

Jag tänkte imorse på att det är väldigt sent i Maj månad nu, nämligen den 22a.
Efter maj så är det bara några dagar kvar i Juni, sen är det SOMMARLOV!!! :D
 

Såg den här underbar postern, nu är det inte långt dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0