sometimes the hardest thing and the right thing are the same

God Morgon! Härligt att sitta vid datorn med sina mackor och frukostjuice.
En hel dag utan THG är konstigt nog bland det bästa som finns. Ni kanske
tycker jag klagar lite väl, men WELCOME TO MY LIFE. :)

Är väldigt utvilad måste jag säga. Var galet trött igår kväll, så dessa timmar
av sömn gjorde mig väl. Idag ska jag verkligen hit the books. Ska dra iväg till
Stadsbiblioteket så jag får något gjort. Här hemma vet jag att jag inte kommer
att plugga. Dessutom är det fint väder, vill inte sitta hemma precis. Nu ska jag
diska lite innan jag drar. Vi hörs!

 
The Films - Black Shoes

Kommentarer
Postat av: timis

hahaha det var helt okej när jag inte hade 50 + 50 kg på mig:P..nee är småstadstjej och bor i småland jönköpingslän, Gislaved :D



tycker du?, konstnärliga bilder...vi säger att annorlunda är normalt just för att jag faktist möt på fler rockiga somalier detta halvår:P

2009-05-26 @ 12:38:53
URL: http://chimisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0