somewhere far along this road i lost my soul

Hej! Jag har haft en rolig dag med familjen idag. Har vart och ätit lunch ute med de
i Kista Food Court. Alltid lika trevligt. Efter det gick vi och köpte världens bästa grej,
nämligen en sån där digitalbox eller vad det heter som kan spela in massa program
som går på tvn, medans man kollar på och så. Åh det är superenkelt också, skitnice
för mig som som inte är världens mest tekniska person. Efter att vi hade kommit tillbaka
åt vi god ostkaka med grädde och jordgubbar med té som fika här hemma. :)
Alldeles strax ska jag iväg för att övningsköra lite med med pappa. Sedan ska jag plugga
och se på avsnitten av Gossip Girl och OTH som jag ska spela in :D Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: venus

jag och muna såg dig och tänkte komma och hälsa men du var med hela din familj, lite awkward haha så vi sket i det hah

2009-05-08 @ 18:47:03
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0