stupid people

Kom att tänka på en sak. När jag satt där och väntade på vår "rundtur" innan intervjuerna
så satt två andra brevid mig, en tjej och en kille och de hade världens löjligaste konversation.
Tjejen hade tydligen druckit sig full i skoltoan typ och gått runt och vart full hela dagen, och
sjävklart tycker hon att det är världens ballaste grej. Jag skulle aldrig någonsin skryta om
något så pinsamt, vem fan krökar i skolan!? Kille satt där och nickade med en äcklig min typ:
"Ja, jag vet preciiis vad du menar!". Dagens ungdomar. Man tar alkohol vääldigt lätt nu för
tiden. Det är inte okej att gå och dricka sig full i skolan, om det ens är något så är det fan
töntigt. En sak som jag märkte av när vi var i Rom är att människor drack för att kunna slappna
av. Alltså sakerna jag upplevde, jag var helt chockerad, helt ärligt. Människor som är tysta
som möss blev helt äckliga så fort de fick i sig lite öl eller något.. Vad kan hända mer liksom?
Jag behöver defenitivt inte alkohol för att slappna av, jag har aldrig testat det och kommer
aldrig  göra det heller. Har inte något stort behov av det, fattar verkligen inte grejjen.
Pinsamt är vad det är.



Kommentarer
Postat av: Annis

You go Soraia! :P

2009-05-06 @ 14:43:38
URL: http://stoldgods.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha :D

2009-05-06 @ 15:56:12
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0