we would laugh, til we cried

Hej! Jag är jätte-jätteglad idag, jag fick reda på att vi är lediga TRE dagar nästa vecka!
Måndag, torsdag och fredag. Nice eller hur!? Åh, älskar lov.. Måste ändå plugga gärnet,
har jättemycket nästa vecka. Men pluggar hellre utanför skolan, helt ärligt.

Idag var det THG-jogg ju. Haha, vi hade tänkt gå hela loppet men efter typ 10 minuter
pallade vi inte. Det slutade med att vi kutade upp för värsta branta berget i hopp om att
inga lärare skulle busta oss. Vi var fett skillade. Vid ett tillfälle trodde jag att AnnaClara hade
ramlat ner och typ dött. One man down tänkte jag, men så var inte fallet. Tur. Vi åkte till
McDonalds som var proppfullt av elever från THG. Ingen pallar tydligen inte. Vi smet in vid
slutet av loppet och ingen såg oss. Verkligen lyckat! Efter loppet låg vi länge i parken och
tog det lugnt efter det jobbiga (!) loppet och diskuterade mest fåglar. Det var lite skumt :D
Jag följde med några av tjejerna in till stan eftersom att Deniz skulle fråga om smakråd
när det gällde ett par skor (de var asgrymma, btw!). Vi gick till några affärer och sedan
lämnade jag de, hade hemspråk klockan 4. Den lektionen var ganska skön, vi snackade
mest om vem som ska hämta vad till avslutningsfesten. Ja. Det har vart min dag det.
Hoppas ni har haft en jättebra onsdag förresten. Lägger in lite bilder från dagen. Piiz!
 

En fin och somrig bild på Aldona.

Innan loppet med en ganska scary lookin Elias.

Strike a pose!

Uppvärmningsgruppen, kolla Mogos! :D

Coola Clara och Deniz uppe på det svårklättrade berget.

Medans vi väntade på bussen mot donken, hähä fett busiga.

Kommentarer
Postat av: annis

shit vad jag ser hurtbullig ut! äckel

2009-05-14 @ 10:48:59
URL: http://stoldgods.blogg.se/
Postat av: Soraia

hahaha annis jag har iingen aning om vad hurtbullig är. Men du är fett söt ju, lägg av! :)

2009-05-17 @ 22:15:56
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0