home is where your heart is

OMG, New Moon var otroligt bra och den som säger annat kan
ta sig någonstans. Vi alla satt och åmade och gråmade oss som fan.
Edward Cullen var ju inte i närheten av Jacob Black's hotness!
Han hade ju typ gråa och håriga bröstvårtor..

Filmen var otrolig och jag kan inte hålla mig tills när Eclipse kommer!
Har hört från en i min engelska att den kommer på biograferna så tidigt
som Juni månad. Yey!
 
Något som inte är lika trevligt är att jag har gått och blivit sjuk.
Kul! Det jobbiga är att jag alltid är sjukt i jättelång tid. Blä.
Men vi fokuserar på det positiva, för nu är det helg! Men, jag har ändå
massor att fixa. Ska börja skriva på min hemtenta, försöka hinna klart
med den tills imorgon, plugga matte, historia, fixa nytt foto till mitt
körkort, skicka ett och annat mejl, hjälpa mamma. Ja som att allt det
kommer gå. Wish me luck!


 


Kommentarer
Postat av: venus

tänk om det är svinis?! har du tagit sprutan?:)

2009-11-21 @ 19:21:16
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: venus

tack för att du förklarade abayo :)



nej jag har inbte tagit sprutan än, men saken e ja har världens sämsta immunförsvar, vet inte vad som händer om jag får influensan..så jag måste tänka på saken hehe

2009-11-22 @ 14:38:13
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Hanne

Oh, New moon var riktigt bra; det håller jag med om :) äntligen ngn som har bra smak o tkr att jacob e snygg för en ggns skull! Alla andra babblar bara om Edward. Länge leve mr Black haha!



Krya på dig..

Hugs

2009-11-22 @ 22:47:19
Postat av: Anonym

Hanne! Har inte hört från dig på länge :)



Eller hur? Jacob var riktigt smoking, ville bara slita av det lilla han hade på sig genom filmen. (Gissa hur mycket jag satt och glodde?!). Jag håller med, alla är Edward hit och dit, han är sjukt torr och typ sjuklig, gillart ej! Såg du den på premiären?



Tack så mycket snälla du, kram tbx!

2009-11-22 @ 23:30:00
Postat av: Hanne

Nej, jag har varit lite frånvarande haha. Jag skyller på skolan! Har tre prov denna vecka och tre nästa (skjut mig). Men snart e det jullov! Ja precis haha; Jacob ska det vara. Nej alltså det blev lite strul med biljetterna, för jag hade bara bokat dom men glömde hämta ut så dom försvann. Så vi fick gå två dagar efter premiären (dvs igår).



Jag e också sjuk för övrigt. Eller sjuk och sjuk.. E väldigt förkyld så jag tog det lugnt hemma idag och bestämde mig för att strunta i skolan. Imorn ska jag dock tillbaka till verkligheten haha.



Ta hand om dig!

pusspuss

2009-11-23 @ 18:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0