"I need some peace and quiet... or whatever it is people go away for. "

På pizzerian idag satt vi och diskuterade olika mysiga hus och stugor
och det första huset jag kom att tänka på var huset i filmen the Holiday,
den underbara lilla stugan på Englands landsbygd. Jag har alltid älskat
det där huset och när jag blir stor (haha) så ska jag designa ett hus som
är en exakt kopia av stugan. Älskar den robusta, lantliga, varma känslan.
Tänk att få sittar där framför den varma brasan och läsa en bok med en
kopp varm choklad? Låter väldigt klyschigt, men jag tar ett sånt liv myc-
ket hellre än ett liv i stan. Kalla mig konstig men det är precis så det
ska vara! Blir galet avis på Cameron Diaz karaktär i filmen.. Vill också! 
 


Kommentarer
Postat av: Annaclara

Håller så med! skulle dö för det där huset! Hoppas du har kul utan mig på matten ;)

2009-11-05 @ 19:05:57
URL: http://stoldgods.blogg.se/
Postat av: aisha

omg du läser mina tankar!! jag tänkte också så när jag kollade på filmen..omg haha, fett najs skulle inga banga att bo där..helt ensam hehheheh :P

2009-11-06 @ 20:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0