i want you. exactly like i used to.

Träningen var ganska kul, vi körde lite dans och det var roligt.
Det jobbiga är att de har speglar över hela väggen där man är
vänd mot - man måste alltså se på sig själv hela passet.
Pinsamt, speciellt när man dansar fult. Men jag är somsagt
superglad över att jag har köpt ett träningkort. Fick reda på
att Muna och hennes syster Amal också har ett likadant, då
betyder det att vi kan bli träningsbuddies!

Hoppas Elise kryar på sig snart nu också, du vet att skolan inte
är detsamma utan dig (fan vad det låter som att jag stöter på dig).
Krya på dig snabbt som tusan! :)

Nu tänkte jag kolla på en ny skräckfilm som heter Orphan, den
ska vara riktigt bra. Ikväll är det min dator som gör mig sällskap!
God natt!

Den här människan är så sjukt snygg och cool!
Jag gillar honom med längre hår.. The one, the only
Caleb Followill, kungen av kungarna Kings of Leon.


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

ååååååååååh Soraia, var tränar du någonstans?

2009-11-06 @ 18:19:34
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0