If you dig up the past, all you get is dirty

Nu var det torsdag och veckan beger sig mot sitt älskade slut.
Började dagen med att jag fastade eftersom det är bra att göra
det idag, men jag orkade inte eftersom att jag fortfarande var lite
sjuk och jag var in need of some pillz.

Vi slutade vid 11 idag och efter det åkte jag med Elise till donken
där vi mötte upp Annis och Zoe. Det är seriöst 3e dagen jag har
käkat snabbmat den här veckan, en hel meny i måndags, en hel
kebabmeny på Falafel Kungen i tisdags och en till meny idag igen..
Seriöst, vill jag ha en hjärtattack vid 18!? Men man kan inte låta bli,
det är så gooott.. :(

Efter att vi hade käkat tog vi oss till en biljardhall på söder där vi
spelade några omgångar biljard. Det var sjukt kul! Jag sög på att
spela, men det var ändå kul! Men till mitt försvar så är jag rätt ny
när det gäller biljard. Next time!

Nu tänkte jag leta upp filmen Blair Witch Project eftersom att jag
fortfarande är lite sugen på skräckisar. Efter det ska hela familjen
börja städa lägenheten och sedan ska vi baka och laga massa
olika saker för imorgon är det Eid. Eid Mubarak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0