När Theire träffade Hesse

Sorry, sorry, sorry för den dåliga uppdateringen.
Jag vet att jag är världens sämsta bloggerska men jag pallade
inte alls de här senaste dagarna. Mina dagar har i alla fall besått
av plugg, träning, och återigen mer plugg. Har hunnit spendera
helgen med människor jag gillar och dessutom så har jag fått
perspektiv på saker och ting. Inte helt dumt!

Den här dagen har vart vääldigt speciell. Vi slutade skolan vid 10 (?!)
och då begav vi oss till Stadsbiblioteket (jag+Aino och Elise).
Innan käkade vi på Falafel Kungen där jag aldrig tidigare har vart.
Men de hade god OCH billig mat, det gillar vi. Väl på bibblan så satt
vi och skrattade mest åt konstiga saker, har inte skrattat så mycket
på väldigt länge alltså. De tjejerna är för sköna. Men vi fick en del
gjort även om inte det kändes som det, det satt fint med chokladen,
colan och Pim Pim godiset (som var väl hårt..).

Har världens träningsvärk från gårdagens brasiliska dans. Jag och Amal
sträckte massa muskler här och där, men kul hade jag med syskonen!
Idag står det afrikansk dans på schemat, vilket är hur roligt som helst.
Dags att göra annat. Piiz!


Kommentarer
Postat av: elise

gillar rubriken o bilden som fan! therie..inte okej.. vad hände med julio?..hahaha

2009-11-18 @ 22:05:31
Postat av: soraia

hahahahah julio, gillar det som fan!

Elise, jag har kommit på en ny! - Jorge!

2009-11-21 @ 18:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0