PARANORMAL ACTIVITIES

Kom hem för ett litet tag sen och har bestämt mig för
att kolla på filmen Paranormal Activities. Jag har hör att den
ska vara jätteläskig! Så det får bli dagens fördröj, pallar nog
inte plugga eller träna något idag, men vi får se hur det går.

Jag har kollat på min almenacka och de kommande veckorna
kommer vara sjukt stressiga. Jag vet inte vad jag ska ta mig till,
eller hur jag ska klara mig. Har ialla fall jullovet att se fram emot,
och då har jag och tjejerna lite planer på början av jullovet.
Det ska bli jättekul!

Förresten - ni MÅSTE besöka Kista Galleria, de har fixat om så
sjukt mycket. Det är galet stort nu med Åhléns och andra bra
affärer som Monki och Mango. Det gillar vi!
Nu ska jag vänta på att lillasyster kommer hem, för jag vågar
inte se på en skräckfilm när jag är ensam hemma. Jag berättar
sen vad jag tyckte! Ha det!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0