So go press your skirt, word is theres a new girl in town.

Äntligen, äntligen, äntligen fredag! Ångesten över skolan kan
jag sätta lite åt sidan nu för jag är så trött. Jag hade även skiit
ont i hela kroppen efter gårdagens träning, hjälp vad min rygg
värkte! Ska snart tappa upp ett varmt bad, eller kanske inte.
Tycker alltid det är så obehagligt i badkaret. Det är alltid där
folk dör i skräckfilmer. Appropå skräckisar - det kommer får
bli mitt fredagsnöje, jag är för sömnig för att göra något.

Skippade första lektionen där vi skulle ha ett psykologiprov.
Igår kväll när jag skulle börja plugga så satte jag mig ner på
köksstolen, tar fram min psykologibok, slår upp sidorna - och
stänger igen bokjäveln igen. Pallade inte! Vi hade däremot ett
engelskaprov där vi skrev om boken of Mice and Men. Det
känns som att det gick ganska bra på den. Läs boken, älskar den!
På vägen hem satt jag på tåget med Demet och snackade lite
om vår förra klass i 9an och vi skrattade så himla mycket!
Jag började faktisk grina av allt skratt, det var så himla kul hur
hon beskrev. Det påminde mig om min förra skola som jag
saknar, bara liite grann. Den där tjejen är för rolig!

Här hemma är det iallafall fullt hus, vi har gäster. Nu ska jag
se på film, ni får ha en underbar fortsatt fredag! :)

Imorgon ska jag baka cupcakes! Yey!
Toast, assorted cupcakes by jleighb.


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

Åh Soraia vad fantastiskt jag vill också träna där, sluuuuuta nu blir jag avis! Tänkte ringa dig igår men min comviq har gått ut.

2009-11-06 @ 21:39:44
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/
Postat av: Ayaan Barre

Spara några cupcakes till mig btw

2009-11-06 @ 21:41:33
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/
Postat av: venus

fyfan vad gott, ta med till skolan!!!!!!!!!!!!! xD

2009-11-08 @ 17:00:34
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0