Stranded in this spooky town

Skönt att få vara hemma helt ensam och bara ta det lugnt.
Har egentligen tusen saker att fixa, men tar som vanligt inte
tag i allt. Har dock hunnit kolla på TV ett tag, ska snart ta
fram min dator och se på filmer - har en hel lista på filmer
jag vill se där Crybaby med Johnny Depp är en av de.

Fick precis hem skolfotona, fan vad jag hatar de bilderna!
Har typ aldrig köpt några bilder fast än mamma alltid vill köpa
de. Blä, det ser alltid så framtvingat ut. Bilder som tagits helt
spontant och oberett är alltid finast.

Förresten så har jag sjukt ont i mitt högra ringfinger, jag
försökte sno lite godis från pappa igår och han tar tag i min
hand med all sin kraft och VRIDER om. Det gjorde så galet ont,
han vet inte när han ska ta det lugnt fan. Slog på honom lite som
hämnd. Ska aldrig aldrig aldrig ta godis från honom något mer.

Nu ska jag städa här hemma lite medans jag mina kings spelar.
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Hahahahha sköön din pappa är! Bra att lära sina barn att man ska aldrig sno godis!

2009-11-03 @ 13:28:02
URL: http://striveforit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0