"Svettig liten hand"

Min första officiella skoldag gick rätt bra. Halva klassen är borta
och det känns rätt skönt eftersom att man vågar snacka mer
inför klassen då det är så få där. Och de som faktiskt är i skolan
känner jag mig rätt trygg inför.

Vi skippade dagens äckliga lunch och gick till Thorildsplans egna
pizzeria, ett mysigt litet ställe som var "irish-pub"-aktigt.
Gulliga Louise bjöd mig på pizza, nästa gång är det min tur!
Hon har bokat biljetter till oss till New Moon på premiärdagen!
Yes! så om 2 veckor och 2 dagar från nu sitter ett gäng förväntans-
fulla tjejer på biografen på Heron City och ser på filmen vi har
väntat på hela året. Längtar!

Ska strax dra till Husbyhallen där jag börjar min första aerobics
träning. Ska bli kul! Tänkte sitta i bastun ett tag efter för jag behöver
det, även om jag tycker det är sjukt obehagligt med värmen.
Men man känner sig alltid så bra efteråt. Imorgon blir det yoga, lol!
 
 


Kommentarer
Postat av: elise

HAHA! "svettig liten hand" jag skrattar fortfarande...dagens skämt, eller kanske veckans? haha fan va kul!!:D

2009-11-04 @ 17:43:32
Postat av: soraia

Hahaha, lätt veckans! :DD

2009-11-04 @ 21:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0