a womans worth

Hej! Sorry, dålig uppdatering igen, men är här hemma nu och
stressar som bara den. Vi ska snart åka hemifrån till färjan.
Vi åker till Finland idag, kul! :)

Jag hade superkul igår med Elise, Annis och Zoe. Vi träffades först
i Kista Galleria där tjejerna skulle handla lite smink, vi handlade mat
och sedan drog vi till mina syskons lägenhet. Vi kollade på Pineapple
Express och White Chicks (jag har sett båda filmerna typ 17 ggr, men
konstigt nog hade inte de sett White Chicks och den MÅSTE man bara
se någongång i livet). Vi satt och skrattade som fan genom båda filmerna.
Hade fixat en till film som heter Orphan, en skräck film, men vi hann
inte se den. Men det var en mycket lyckad kväll! Tjejerna ska
nämligen åka till Berlin imorgon, hoppas ni har det underbart!

Ja, nu är iaf allt fördig packat för mig. Vet inte varför men jag älskar
verkligen att åka Finlands-färjan. Men hyttarna är alltid lite klaustro-
fobiska. Men imorgon återförenas jag igen med kusinerna och min
absoluta favorit glass - Aino. Ha det bäst än så länge, vi hörs! 
 
 


Kommentarer
Postat av: venus

vill också utomlands!!!:(



det var i konsum i kista jag skickade syrran, men den fanns inte där! den kanske hade tagit slut :P

2009-10-28 @ 17:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0