am i a part of the cure or am i part of the desease?

Fan. Jag skrev en massa, men sen hände något och allt försvann.
Darn it. Min laptop har strejkat så mycket mot mig de här dagarna.
För det första så hittar inte min dator till några trådlösa nätverk, så
jag sitter fast här i förrådet med datorn så att jag kan vara kopplat
till internet.. Sen så är den sjukt trög när jag ska in på blogg.se.
Det sistnämnda skyller jag helst på blogg.se. Men jag kan inte klaga!
Jag är helt stress och ångest-lös. Ingen panik inför morgondagen som
jag annars brukar ha så här dags på söndagar. Allt är frid och fröjd.
Den här dagen har vart hur skön som helst. Började dock morgonen
med att tvätta i tvättstugan. Här hemma har vi nu nytvättade lakan,
örngott och täcken. Heaven! Det finns inget bättre än nytvättat.

Efter tvättstugan städade hela familjen lägenheten tillsammans.
Sedan efter det så satte vi oss ner och såg på filmen Upp! som pappa
hade laddat ner, lol. Den var SÅ bra! Jag grinade till den! Alltså fatta -
jag bölade till en animerad film. Men den var såå söt!

Efter filmen begav jag och mina småbröder oss till Kista där de ville
kolla spelaffärerna. Jag gick in på skoaffärer lite då och då när de
kollade sina jävla spel. Men de lanserade nya Guitar-Hero Dj och
Rockband 5 eller vad det var, så vi stod där och fick test-lira. Kul
var det! Älskar Guitar Hero. Funderar seriöst på att spara pengar
och köpa Rock Band.

Efter det åkte jag hem till Hafsa där ett gäng sköna somalietjejer
hade samlats för att snacka och äta onyttigt. Det var jättekul!
Det bjöds på blåbärspaj, oreomilkshake, våfflor med glass osv.
Trevligt, trevligt! Nu tänkte jag fixa lite filmer i en DVD-skiva för
imorgon ska jag få lite gäster i form av några underbara tjejer.
Ha det bäst!
 

Mina DJ bröder.

 


 

Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

YEEEEEEY min chokladbit var med på våfflan! :D

2009-10-25 @ 22:19:17
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/
Postat av: soraia

Hahaha jaa absolut!! :DD

2009-10-25 @ 23:04:10
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0