badest thing around town

Hej hopp! Äntligen är det lov! Jag kan tänka mig att alla kämpande
studerande är lyckliga över det här. För det är jag. Skönt att man
får vila upp sig, men sen väntar skiten igen.

Jag hade jättekul igår kväll när vi firade Elise (del 2). Jag och ett
gäng tjejer åkte hem till Elise där vi åt mat, lyssnade på musik och
snackade. Det var mucho kul. Efter det var det utgång för de, men
jag stack hem. Lika bra det, jag var otroligt trött!

Har haft världens slappaste lördag, eller den började inte så slappt.
Vi skulle haft gäster hem idag också, men mammas kompis som skulle
komma hade hamnat i sjukhus eller något. Stackaren. Så det blev
inställt. Nu finns det alltså mat här hemma som kan mata hela Sverige.
 
 

Zoe och AnnaClara som gör en piggyface. Typ. :)

Deniz blev sjukt söt på den här bilden!

Clara!

Emilla!

Haha, uncomfortable picture.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0