hello darkness my old friend, ive come to talk with you again.

Är verkligen trött. Har vart trött väldigt länge nu, alla de här veckorna har
vart tröttsamma och man hinner aldrig sova ut, vila ut sig på helgerna heller.
Idag besökte jag Stinsen med familjen och käkade ute. Åt på Subway för
första gången, det var gott, men inte all that.

Jag var på promenad för ett tag sen idag och är det bara jag som tycker att
det är galet vacker ute? Åh, älskar verkligen hösten, det är klart den finaste
årstiden. Kylan störde inte alls idag, det var rätt skönt att få andas in den kalla
luften. Tänker ordna en höst picknick, lätt.

Ska se ha ett litet Scrubs maraton här tänkte jag. Har väldens mensvärk.
Blä, hatar att vara tjej ibland. Kan någon skicka över lite chokladglass? Snälla?

 
Simon & Garfunkel - Sound of Silence


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0