i found a way to be everything i dreamed of

Sorry för den dåliga uppdateringen, min laptop och blogg.se
vägrar samarbeta. Hatar tekniska problem, allt var nog enklare
på 50-talet. Eller inte. Men jag har haft en trevlig start på veckan,
vår älskade Elise fyllde 18 idag, gratulerar till henne!!
För att fira drog vi till donken (haha, firar på donken), efter det drog
vi hem till henne där vi åt massa goda saker som bl.a. Zoe och Annis
hade bakat, sedan efter det gick vi till ett ställe bredvid henne där de
ville inviga hennes "vuxenhet". Det var en mycket trevlig dag och vi
ska fira henne ordentligt på fredag där vi och ett gäng tjejer drar och
käkar på världens coolaste Koh Phangan och sedan kanske vi drar ut
och dansar. Dvs om mina päron låter mig vara ute så "sent".

För övrigt har jag haft samtal idag med världens sötaste mentor, Eva.
Ni anar inte hur gullig hon är, man vill typ ha henne som en andra
mormor.. Hon säger alltid så underbart snälla saker om en.

Hade tänkt ta och plugga lite religion snart, vi har ett prov på Islam
på fredag. Ja just det - sedan är det lov!! Yey :DD
 
 

Kommentarer
Postat av: ALDONA

Hahahaha äckligt ful jag var på båda bilderna, visa fler!! ;) Skicka ^^

2009-10-19 @ 20:02:26
Postat av: elly

aw va gulligt! haha hur lyckas jag bli så blank i ansiktet på alla biler eeeww inte okej...

2009-10-19 @ 21:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0