i tripped at the final line

Har inte mycket att säga om den här dagen förrutom att
jag börjar gilla min klass mer faktiskt. Har inte så mycket emot några
som jag annars brukade.. det känns skönt! Dessutom tror jag att det
beror på att vi rör oss "mot slutet". Tragiskt men sant, och det har gått
så otroligt fort. Men det gillar vi!

Gick och la mig när jag kom hem, jag var så otroligt trött! Inte nog med
att det var så jobbigt att vakna upp idag, så fick vi sluta halv 3
istället för 12 som vi annars gör på torsdagar, vi fick se en film för
filosofin. Darling heter den och jag varnar er, se INTE den.. Världens
tråkigaste film. Blä. Ja, nu ska jag bara hitta en låt till psykologin
och sedan blir det Criminal Minds. Det är fredag imorgon! Lycka! 
 
John Mayer - Say (kärlek till John Mayer, en av de mest magiska och
sexiga inom musikindustrin, congrats!)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0