I've just got to let you know, that I'll never let you go

Hej! Känner mig lite konstig i magen, vi fick typ extra drops från
vår historia lärare, och det var ett utgått datum på dem.. Har käkat
massa guacamole och nachos nyss också, så det kanske inte heller
är så bra? Haha, jag var så galet sugen på guacamole idag så jag
gick och köpte det, vet tyvärr inte hur man gör egen, och egengjord
är tydligen godare. Får våga på mig och fixa det någon dag!

Slutade 12 idag, det var hur skönt som helst. Nu väntar jag på att
Oprah Winfrey Show ska börja, sedan ska jag lägga mig en stund och
sedan är det dags att plugga hårt! Har ett stort religionprov imorgon
om Islam. Tur att jag kan det mesta, men kan inte så mycket historia
och så, så det ska jag fixa ikväll.

Angående gårdagen då vi skulle ut och fira Anna som fyllde år, jag var
hos gulligatse Elise innan, och vi drog och mötte upp tjejerna innan vi
drog till TGI Fridays. Tiden gick så snabbt, så jag hann inte ens käka
något innan jag fick ett samtal från mamma att jag måste komma hem.
Det var lite grejjer här hemma som skulle fixas, blä, hatar att sitta
barnvakt.. Men, det var roligt så länge det varade, och jag har alltid
lika kul med det där galna gänget. 
 
 

Jag och världens sötaste Elise.

Anna som fyllde 18 igår, grattis!

Elise, Emma och Aino som är konstiga som vanligt (:

Lol, Anna som leker normal och Rita.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0