judge and you will be judged

Hej! Har haft en mycket trevlig dag idag. Hade en rätt så lång dag i
skolan. Efter det åkte jag och syster till stan där vi mötte mamma.
Vi gick runt och glodde mest på allt vackert som fanns i Topshop.
Älskar den affären! De har världens snyggaste saker, synd att man
inte har råd till det mesta som finns där.. Köpte med mig hem några
presenter till ett par vänner som fyller år nästa vecka.

Efter det åkte jag till Kista Bibliotek där jag satt med söta Ayaan.B
ett tag innan vi gick till Gallerian och hon köpte en present till sin
syster som fyllde år. Sedan gick vi till McDonald's där gulliga Ayaan
bjöd på mat. Hur söt som helst! Det är alltid lika kul att vara med
henne och vi har bokat in ytterligare en "dejt" den här veckan. Najs!

Nu sitter jag här i vardagsrummet, ska väldigt strax gå och lägga mig,
men först till något helt onödigt - Svenska Hollywoodfruar. 
 
Paulo Nutini - Sunny side up

Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

HAHAHAHAHAH bokat en "date" i vanligtvis är det att man bokar en tvättstugan, but that's how we roll!



vad söt du är Soraia. guess what?

desse toniiiiight.. längtar som in i h******

2009-10-13 @ 18:50:08
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/
Postat av: soraia

Haha exakt, that's how we roll! Det var jättetrevligt igår och somsagt du är världens sötaste tjej, mahsallah!



Yey desse! *hoppar-upp&ner* spännande som fan!

Svara här btw för att din blogg är lösenordsskyddad, varför!?

2009-10-13 @ 19:19:46
Postat av: Ayaan Barre

du är världens sötaste tjej själv och mashAllah!!



min design är oerhört ful.. en tjej ska fixa den, och till dess är den skyddad

2009-10-14 @ 21:35:53
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/
Postat av: soraia

Tack abaayo!



Men ååh, det var längesen man fick en dos av din blogg. Men lova att uppdatera oftare då! Kram

2009-10-15 @ 19:49:01
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0